15 Şubat 2010 Pazartesi

İF 2010 DEVAM EDİYOR

Her yıl sinema düşkünlerinin sabırsızlıkla bekledikleri bağımsız filmler festivaline yeniden kavuştuk.AFM Sinemaları tıklım tıklım yeni keşifler yapmaya çalışan sinemaseverlerle dolu.Ben bu sene çok fazla film seyretme imkanına kavuşamadım.Biraz yavaş geçiyor benim için festival.Bugüne kadar üç film izledim.Metropia bunlardan biri.Keşif bölümünde gösterilen Tarık Saleh'in bu filmi mutlak görülmesi gereken bir animasyon .Oddi Timoner'in büyük internet öncüsü Josh Harris'in yaşamını anlattığı We Live in Public ise tam anlamıyla süper.2009 Sundance Film Festivali Jüri Büyük Ödülünü almış olan bu film tüm net fanları(olmayan var mı?)tarafından izlenmeli.Son yıllarda hem İstanbul hem Antalya Film festivallerinde çok güzel örneklerini izlediğimiz Alman Sinemasından Maren Ade'nin Alle Anderen(Herkes Gibi) adli filmi ise izlediğim üçüncü filmdi.Erkeklik Halleri bölümünde gösterilen bu film bölümüne yakışıyor.Soru şu..."ne"den yapılır erkekler?..güzel bir senaryo iyi oyunculuklarla bu soruya cevap vermeye çalışıyor bu film...ama tabii kadınlık hallerini de bu arada ister istemez sorgulatıyor..ince,zeki ama yine de biraz yavan ve sıkıcı buldum bu filmi.Belki beklenti çıtamı çok yukarıya koymuştum.İzledikçe diğer filmleri de yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder