23 Ocak 2011 Pazar

BEKLEME ODASI / YİĞİT SERTDEMİR

Bugün Şehir Tiyatrolarında Yğit Sertdemir'in Bekleme Odası adlı oyununu seyrettim. Genç Tiyatro kapsamında sahnelenmekte olan oyuna giderken oldukça heyecanlıydım. Hani şöyle bizi sarsacak, düşünmediğimiz yerden vuracak, vay be diyeceğimiz bir oyun bekliyordum. Ama sonuç büyük bir hayal kırıklığı. Sıfır elde var sıfır.

Yiğit Sertdemir'i çok beğenirim. Bu blogu okuyanlar kendisi hakkındaki övgülerimi bilirler. Ama kendisinin çok gençken yazdığı (ilk oyunu) bu oyunun sahnelenmesini anlayamadım doğrusu. Çok naif bir eser . Çıkış fikri güzel ama oyun boyunca ayakta duramayan bir olaylar bütünü var. Hiç inandırıcı, mantıklı değil. Bu hali ile bir mühendisin yazacağı bir oyun hiç değil. Biraz mantığı olan izleyicinin 'hadi ya' diyeceği bir dialoglar silsilesi.

Belki kendisini çok takdir ettiğim için bu kadar buruğum. Ben Yiğit Sertdemir'in yerinde olsam oyunu hemen kaldırırım. 2011 yılında ne kendisi ne de tiyatro izleyicisi böyle bir oyunu hak etmiyor doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder