23 Aralık 2010 Perşembe

2010' un EN İYİLERİ

Herkes 2010 yılının en iyileri için seçmeler yapıyor. Ben de kendi en iyilerimi sinema, edebiyat ve tiyatro alanında seçtim. İşte sonuçlar.

EN İYİ FİLM: Bu kategoride iki film arasında karar veremedim. Onun için iki filmi birden seçtim. Aslı Özge KÖPRÜDEKİLER , Seren Yüce ÇOĞUNLUK ile yılın en iyileri bence.

EDEBİYAT: Bu dalda seçimim tartışmasız FREEDOM adlı son kitabı ile Jonathan Franzen.

TİYATRO: İki oyun beni çarptı. KORKU TÜNELİ ile Tiyatro 0.2 ve ATEŞ YÜZLÜM ile SBR(Siyah,Beyaz ve Renkli) Grubu. Ayrıca DOT'un Punck Rock'u, Tiyatro Tem'in Hakiki Gala'sı ve Devlet Tiyatrolarından Vahşet Tanrısı çok iyi yapımlardı.
Not: 01 Aralık 2009- 30 Kasım 2010 dönemi içinde okuduklarım ve de izlediklerimin sonucunda bu listeyi yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder